Hogyan kezdjük el a fogyást: a tanulás útmutatója

Ez az egyik leghíresebb fizikai tevékenység. A futásról beszélünk, amelyet a kocogás kifejezés ismer. Ez egyszerű, triviális gyakorlatnak tűnhet, de egyáltalán nem. Ez azért van, mert nem elég, hogy álljon a térdén, és tegye az egyik lábát a másik elé, hogy meghatározza magát, mint egy futó.

Hogyan kezdjünk el futni a fogyásért-útmutató a tanuláshoz

Hogyan kezdjünk el futni a fogyásért-útmutató a tanuláshozMielőtt egy kényelmes öltönyt, cipőt viselne, a nyakát egy törülközővel díszíti, célokat kell kitűznie. Mit szeretnél a versenyből? Miért akarod ezt csinálni? Ez az útmutató kielégíti mindazokat, akik vissza akarnak térni a nadrág korábbi méretéhez, az ilyen típusú gyakorlatokra összpontosító edzéssel.

Talán nem tudod, azonban, hogy a futás, hogy lefogy azt jelenti, hogy jár, hogy a test és az elme össze, hogy felajánl egy teljes és kielégítő edzés. De hogyan kell csinálni? Van egy bizonyos módszer kezdeni? De ami a legfontosabb, hogyan kezded?

Először is jó tudni, hogy kiegyensúlyozott étrend nélkül nagyon keveset csinálsz. Bármilyen fizikai aktivitás, ha nem kíséri speciális étrend, nem hozza meg a várt eredményeket,hanem csak sok erőfeszítést.

Futás a fogyáshoz: az első lépések a kezdéshez

Futás a fogyáshoz az első lépések a kezdéshezMint minden újonc, aki tükrözi, a kezdet lassú. Nagyon lassan. A futás megtanulása nem könnyű.

Kezdve a hosszú lépéseket, hirtelen sprintek nem varázslatosan elvenni a felesleg, éppen ellenkezőleg. Az egyetlen dolog, amire emlékezni fog, az izomszakadás tompa, lüktető fájdalma, amely arra kényszeríti Önt, hogy egy bizonyos ideig álljon.

Mielőtt elkezdené a futás nemes művészetét, elengedhetetlen egy fokozatos havi cselekvési terv kidolgozása. Ez magában foglalja az első lépéseket egy 30 perces séta egy időben, majd növeli a tempót, és hogy egy perces futás.

A cél az, hogy az alábbiakban leírtakat megállás nélkül végezzük. Azonban nagyon fontos, hogy minden időt, hogy a szervezet megköveteli, hogy legyen egy teljes értékű futó. Ne vigyük túlzásba, vegye be az összes nyugalmat, amire szüksége van. Ne feledje, hogy a cél az, hogy használja a futás, mint azt, hogy lefogy, nem kap, hogy megnyerje a New York-i maratont.

Mozgás, egy lépés a másik után, elkezdünk zsírt égetni

Mozgás, egy lépés a másik után, elkezdünk zsírt égetniAmint azt az előszó korábban meghatározta, gyaloglással kezdjük. Mielőtt növelni a tempót, majd nyújtsd ki a lábad, ha menekül, akkor képesnek kell lennie arra, hogy teljes négy séta 30 perc leforgása alatt egy hét, anélkül, hogy megállt, hogy lélegzethez jusson. Ha ez az Ön számára nem jelent problémát, készen áll arra, hogy továbblépjen a következő szakaszba. Ellenkező esetben csökkentse az időt, ne aggódjon.

Nem mindannyiunknak van ugyanaz a fizikai és lehet, hogy egészségügyi problémák, amelyek megakadályozzák, hogy gyalog egy csomó időt. Ez attól is függ, hogy mennyi súlyt hordoz magával, nem pedig egy kis részletet.

Célja egy kényelmes, stabil és nem túl fárasztó út: a műút otthon lehet finom az első alkalommal, akkor is próbálja séta a home-to-work útvonal, ha az iroda nem messze van, vagy élvezze a feltűnő kilátás nyílik a fákkal szegélyezett avenue.

Fókuszálj végül a légzésre. Ha úgy érzi, hullámzó, és nem csinál semmit, de dobja ki a levegőt, Ön fenntartása túl gyors ütemben. Képesnek kell lennie csendben beszélni, a szavaknak szabadon kell kijönniük: ha szünetre van szüksége, miközben beszél, akkor lassítson le, amíg teljes mondatot nem tud megtenni anélkül, hogy le kellene állnia.

Egy ideig nem lesz képes értékelni az összes jót, ami ebben a programban van. Ez normális. Arra koncentrál, hogy mit kell tennie, és csak akkor láthatja az eredményeket, ha abbahagyja a fáradtságot, és otthon találja magát az óra figyelésével.

Ez a képzési szakasz végül az utolsó. Ott vagy. Végigcsináltad. Izzadsz, szenvedsz, de végül az utolsó lépéshez jutottál. Hogy érzed magad? Annyi elégedettség van benned, nem? Még nem, az első utolsó erőfeszítés!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*